onsdag 4. mai 2011

Trengte jeg en ny blogg?

Tja, vet ikke helt, men jeg fikk lyst til å lage meg en slags treningsdagbok her på nettet:-)

Etter mange flotte skiturer i vinter begynte jeg å jogge da skiføret tok slutt. Før har jeg alltid syntes at jogging var pyton, men nå syntes jeg det var moro!
Akkurat nå sitter jeg med et brudd i leggen og kan ikke løpe, men jeg prøver å holde meg i aktivitet mens beinet gror. Jeg kan gå og jeg kan trene styrketrening, og jeg må si at hadde det ikke vært for dette bruddet hadde jeg neppe trent så mye styrke, så det lover bra for bikinisesongen som nærmer seg:-)

Jeg er litt i tvil om hvordan jeg skal starte løpe-treningen igjen når benet har grodd; jeg vurderer nybegynner-programmet til Løplabbet, men det starter jo helt på bånn. Og der er jeg ikke, men kanskje har beinet godt av den gradvise opptreningen. Eller kanskje jeg kan hoppe inn litt uti programmet. Får se, må kjenne på det etterhvert som beinet gror, akkurat nå er det ikke greit å jogge i det hele tatt så kondisen må trenes på sykkel eller ellipse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar