onsdag 4. mai 2011

Noe å strekke seg etter

Jeg tror jeg trenger noe å strekke meg etter når jeg skal trene, et slags mål der fremme. Derfor har jeg meldt meg på noen løp/renn fremover, så kan jeg tenke på det når jeg kjenner at det går litt tungt.

Det første jeg meldte meg på var Inga Låmi (skirenn for damer), og det gjorde jeg faktisk allerede dagen etter at årets renn var overstått uten min deltakelse. For å ta i litt har jeg meldt meg på 30 km. Vi blir nok en hel gjeng som reiser og det gleder jeg meg massemasse til!

Follotrimmen er et lokalt karusellrenn som består av 8 forskjellige løp gjennom sesongen. Det første var forrige uke, da måtte jeg stå over pga beinet, det neste er i morgen og da har jeg tenkt å gå. Etterhvert som beinet blir bra er planen å jogge/løpe, og derfor har jeg meldt meg på i gruppen med tidtaking.

Det (foreløpig) siste jeg har meldt meg på er Oslo Maraton, 10 km. Her ble jeg visst litt revet med at noen damer på VGs vektklubb, og jeg kjenner at jeg nok må jobbe med formen for ikke å bli hengende laaangt etter.

Så da har jeg noen mål med litt tid i mellom, slik at jeg forhåpentligvis føler at jeg hele tiden har noe konkret å jobbe mot.

1 kommentar:

  1. ser ut som dette blir en fin blogg. gleder meg til å følge deg her...
    betty

    SvarSlett