tirsdag 30. august 2011

Ny duppeditt

Hurra! Jeg har fått meg pulsklokke - og det har jeg ønsket meg lenge kan dere tro! Endelig kom den i hus i går etter at snille mannen min bestilte på nett på søndag og hentet den på vei hjem i går. Valget har falt på Garmin Forerunner 310XT - den har innebygget GPS og jeg tror vi skal bli kjempefine venner!




Nå gleder jeg meg til å komme meg ut og teste den skikkelig, har bare lekt meg med menyene enda. Akkurat nå om dagen har jeg vondt i det ene kneet, skikkelig ergelig, og prøver å ta det litt med ro. Har løpt omlag annenhver dag i august og lå i grunnen godt an til Halvbirken som er om 2.5 uker nå, og jeg regner med at kneet blir greit til da. Men i mellomtiden mister jeg treningstid:-( Er det ikke det ene så er det det andre, når ankelen har blitt bra kommer dette. Men kneet har jeg vært plaget med tidligere, og det bruker å gå over, så det er nok bare litt tålmodighet som skal til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar