fredag 5. august 2011

Ny oppdatering

Nå er det jammen lenge siden jeg har skrevet noe - både her og på den andre bloggen. Noe av skylda får ferien ta, men hovedgrunnen til at det har blitt lite her inne er at jeg fikk så innmari vondt i foten igjen rett før ferien. Trodde faktisk en stund at jeg hadde pådratt meg et nytt brudd, men etterhvert har jeg vel innsett at denne gangen var det nok en kraftig betennelse.

Jeg har såhvidt begynt å løpe litt igjen, i går løp jeg 5 km, og jeg merker at formen har blitt endel dårligere på alle disse ukene som jeg har hinket rundt. Det er dessverre også sånn at foten fortsatt ikke er helt bra, kjenner i dag at jeg løp i går. Nå skal jeg prøve å ta småturer noen ganger i uken, ikke hver dag, også håper jeg på at det går seg til etterhvert og at det ikke blir verre igjen.

Kjenner at jeg er mega-lei av alt dette tullet med beinet, jeg har lyst til å bli sprekere - ikke bare kjempe for å holde den formen jeg har!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar