onsdag 25. mai 2011

Follotrimmen 4/8

I dag startet turen ved Follo Museum, like ved Seiersten Festning ovenfor Drøbak. Mesteparten av løypa gikk på sti i skog, bare litt var asfalt. Også i dag måtte jeg gå mesteparten, dristet meg til litt småjogging der stien var myk og fin, og de 6,2 km gikk på drøye 53 min. Ingen imponerende tid akkurat, men sånn er det når man må gå.

Her er jeg etter målpassering - legg merke til trøya med "Bøleråsen Ladies", det er lagtrøya fra Holmenkollstafetten (som jeg jo ikke fikk vært med på..). Litt artig at vi damene her har vårt eget lag med sponsor og greier:-)
Jeg har vært på kontroll med beinet i dag, og røntgen viste at bruddet hadde grodd fint så langt. Men, legen mente jeg måtte være forsiktig med beinet i 4 uker til, og det var ikke helt etter planen min:-( Men, jeg har tenkt å prøve meg litt fram i de neste ukene, prøve å jogge korte strekk i skogen og kjenne etter underveis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar