tirsdag 14. juni 2011

Statusrapport

På tide med en liten oppdatering her:-) Endelig kan jeg si at det går mye bedre med beinet! Nå har jeg prøvd meg på en løpetur, ikke så altfor langt siden jeg vil kjenne etter hvordan det går, men ca. 4,5 km. Turen gikk til Stallerudhytta og tilbake, mest asfalt, og jeg er veldig fornøyd med at beinet holdt uten å bli vondt:-) Jeg er også innmari fornøyd med at jeg klarte å holde omlag samme gjennomsnittsfart som før bruddet, og det hadde jeg faktisk ikke trodd. Føler da jeg har fått litt igjen for alle gåturene mine mens jeg har ventet på at bruddet skulle gro:-)

Skal prøve meg fram litt til, også er det bare å kjøre på med trening frem mot høsten - da planlegger jeg jo både halvbirken (11 km) og 10 km på Oslo Maraton. Og da må det nok endel trening til ja.... Men jeg må samtidig huske på å variere treningen min fremover, sånn at jeg ikke går på en ny smell.

Vekta ligger også bra an - mangler omlag en halv kilo før jeg har nådd vektklubb-målet mitt på 63 kg. Planen er egentlig å gå litt under det, og det håper jeg at jeg klarer før ferien (så har jeg litt å gå på når feriematen kommer...)

Når det gjelder mitt vennskap til Cola light har vi nok ikke klart å avslutte forholdet vårt. Men vi treffes sjeldnere, og min nye venn Vannet er oftere med meg.


Håper du også er fornøyd om dagen!


Klem fra Hanne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar